Saturday, February 18, 2012

Lawak Pendek

Kamu Pelupa

Seorang suami yg agak tua menyuruh isterinya yg lagi tua dari dia membancuh kopi untuk di jadikan minum petang…

Suami : Tolong buatkan kopi untuk aku…

Isterinya bangun,lalu menuju ke dapur…

Suami : WAIT SEMINIT!!!!! ….. aku cadangkan kau amik kertas pastu tulis besar-besar  ‘ KOPI ‘ … kang x pasal-pasal kau pegi bancuh Horlicks …. Dah la kau tu pelupa…..

Isteri : Amboi…. Awk ingat saye nie dah nyanyuk ke?? Saye tau la KOPI… hishhh….

Five Minutes Later ….. isterinya keluar dari dapur sambil membawa secawan teh ….

Suami dengan marah nya berkata …

Suami : AKU DAH KATA KAU MEMANG PELUPA!!!!!!! ….yg kau pegi buatkan TEH nie saper suruh!!!

Isteri : Laaaa…. Salah saya ke?? … herm.. abang suruh saye buat air ape tadi…??

Suami makin marah lalu menengking isterinya…

Suami : HAISH!!!!!!!!!..... AKU SURUH KO BUAT MILO!!!! ….




P/S .... pelupe...pelupa.... hahaha..

No comments: